Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Ο κύριός μου


Μαύρο το άτι

μαύρος καβαλάρης

ψηλά η ρομφαία

δεν θα με πάρεις


ο κύριός μου θα σταθεί

στα σκαλιά

σαν άνεμος θα φυσήξει

θα ανεμίσει η μαύρη

μπέρτα σου

και τ άλογό σου θα σκιαχτεί



θα τρέξει κοντά στον Κύριό του

και σύ θα φύγεις

για πάντα θα χαθείς

γιατί ο κύριός μου είναι δυνατός

ο κύριός μου είναι θεός

κι εγώ θα πέσω καταγής


το μάτι μου δε θα σηκώσω

να μην καεί απ τη ντροπή

ου χρόνια τώρα τον σταύρωσα


αμέτρητες φορές



που νερό δεν του ‘δωσα

τροφή ,ιμάτια γυμνό τον άφησα

έλεος δεν έκανα θύμωσα, οργίστηκα

απίστησα, αμφέβαλα

για την αγάπη του την τόση



θα κλάψω πικρά σφόδρα

θα λυπηθώ θα ζητήσω συχώρεση

μήπως καθαρισθώ και το χέρι

του απλώσει

τη ζωή μου χαρίσει



Κύριέ μου θεέ μου

Φως αλήθειας ο λόγος

Έλα ντύσε με άσπρα

Και στη δόξα σου δώς μου

Δούλου θέση να ζήσω

Πρόσφατα βγήκα αλώβητος

απο ατύχημα που μόνο

ο θεός μπορεί να σε βγάλει

10 σχόλια:

THANASIS MAKEDONAS είπε...

Κύριος μας και θεός μας τον έχουμε ξεχάσει,τον θυμώμαστε στις δύσκολες ώρες οι περισοτεροι.Καλημέρα Γιάννη εύχομαι να είσαι παντα καλά

mar9659 είπε...

Τον Κύριος μας και θεός μας Γιάννη μου, τον κουβαλάμε μέσα μας,μπορεί να τον ξεχνάμε κάποιες φορές έχεις δίκηο, και να τον θυμόμαστε στα δύσκολα,αλλά Αυτός απο ψηλά πάντα μας βλέπει,με το Θείο του βλέμμα οποτε επικαλεσθούμε το όνομα του, είναι πάντα Παρών και μας προστατεύει!!Αυτό έκανε και με εσένα,γιατί ξέρει πόσο ευσεβής είσαι στην θεία χάρη του!!Να είσαι πάντα καλά και να προσέχεις δέν φτάνει μόνο το βλέμμα του Θεού αν δεν προσέχουμε και εμείς λιγάκι...Καλή σου μέρα!

Cosmos είπε...

Σου εύχομαι τα καλύτερα, μετά και το ατύχημά σου, αν κι ευτυχώς ήδη πέρασε με αίσιο τρόπο!
Ελπίζω και για όλους του πιθανούς συμμετέχοντες σε αυτό!

Καλά να είσαι!

Γιάννης Παππάς είπε...

θανάση μου αν τον θυμόμαστε πιστεύουμε ότι υπάρχει

και σύ να είσαι καλά
με ους δικούς σου

Γιάννης Παππάς είπε...

Μαριάννα μου πάντα θα υπάρχουν παγίδες της στιγμής το θέμα είναι οΘεός να μας βοηθάει
Θα προσέχω στο υπόσχομαι

Γιάννης Παππάς είπε...

Cosmos
ευτυχώς το ατύχημα ήταν προσωπικό δεν είχε συμετέχοντες
να είσαι καλά

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Χαίρομαι που, με τη χάρη του Θεού, βγήκες αλώβητος από το προσωπικό σου ατύχημα.
Να είσαι πάντα καλά φίλε Γιάννη.

Γιάννης Παππάς είπε...

Σ ευχαριστώ vasilikι να σε έχει ο θεός καλά

τα λέμε καλή σου νύχτα

suncitizen είπε...

"Πρόσφατα βγήκα αλώβητος

απο ατύχημα που μόνο

ο θεός μπορεί να σε βγάλει"

Σιδερένιος! Να προσέχεις!
Το ότι ο Θεός σε γλύτωσε, σημαίνει ότι έχεις ακόμα δρόμο να διανύσεις.
Όλα έχουν το δρόμο τους για κάπου...

Γιάννης Παππάς είπε...

σίγουρα φίλε μου καθε τί που μας συμβαίνει έχει το λόγο του

καλή σου νύχτα και σε ευχριστώ