Κυριακή 16 Αυγούστου 2009

Ανάσταση των νεκρών


13Δεν θέλω δε να αγνοήτε, αδελφοί, περί των κεκοιμημένων, διά να μη λυπήσθε καθώς και οι λοιποί οι μη έχοντες ελπίδα.

14 Διότι εάν πιστεύωμεν ότι ο Ιησούς απέθανε και ανέστη, ούτω και ο Θεός τους κοιμηθέντας διά του Ιησού θέλει φέρει μετ' αυτού.

15 Διότι τούτο σας λέγομεν διά του λόγου του Κυρίου, ότι ημείς οι ζώντες, όσοι απομένομεν εις την παρουσίαν του Κυρίου, δεν θέλομεν προλάβει τους κοιμηθέντας· Α' Κορ 15:22, Α' Κορ 15:51

16 επειδή αυτός ο Κύριος θέλει καταβή απ' ουρανού με κέλευσμα, με φωνήν αρχαγγέλου και με σάλπιγγα Θεού, και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, Μτ 24:31, Α' Κορ 15:52, Β' Θεσ 1:7

17 έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή μετ' αυτών εν νεφέλαις εις απάντησιν του Κυρίου εις τον αέρα, και ούτω θέλομεν είσθαι πάντοτε μετά του Κυρίου.

18 Λοιπόν παρηγορείτε αλλήλους με τους λόγους τούτους.

4 σχόλια:

Γεωργία είπε...

και οι αποθανόντες εν Χριστώ θέλουσιν αναστηθή πρώτον, Μτ 24:31, Α' Κορ 15:52, Β' Θεσ 1:7

17 έπειτα ημείς οι ζώντες όσοι απομένομεν θέλομεν αρπαχθή


αναστημένη ή αρπαγμένη φτάνει να πάω ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ.Εστω ένα ταπεινό χορταράκι σε μια γωνιά...

Γιάννη σ'ευχαριστώ για την επίσκεψη, χάρηκα που σε γνώρισα κι έγινα αναγνώστης σου σ'ένα από τα μπλόγκ σου.
Απορία: πως προλαβαίνεις να παρακολουθείς τόσα ιστολόγια...

Γιάννης Παππάς είπε...

καλώς ήρθες στο χώρο μου
προλαβαίνω σιγά σιγά και με υπομονή όλα γίνονται
να είσαι καλά τα λέμε

suncitizen είπε...

Λοιπόν,
αυτή η "Αρπαγή" που λέει η Γεωργία είναι αυτή η πλευρά της Θρησκείας που προβάλλουν οι προτεστάντες.
Γενικά, η καλιέργεια της εσχατολογίας, του τέλους που είναι κοντά, που έρχεται, νάτο! τώρα! Σήμερα! Αύριο! γίνεται για να τρομάξει ο άνθρωπος και να πάψει να σκέφτεται.
Σου λέει αφού όλα σε λίγο θα τελειώσουν, τι ασχολούμαι; Κάνω το κοροϊδο και περιμενω σαν καλό παιδάκι το μπαπούλα. Αν προσέξεις, όλες οι αιρέσεις εκεί ποντάρουν! Βρίσκουν σημάδια που τους κάνει να πιστεύουν ότι το τέλος είναι εγγύς και δημιουργούν άβουλα όργανα.

Η Ανάσταση των νεκρών αναφέρεται και στον Ιεζεκιήλ.

Οι πρώτοι χριστιανοί περίμεναν την " Αρπαγή" και τη Δευτέρα Παρουσία από στιγμή σε στιγμή.
Γι αυτό και ο Πέτρος τους λέει στην επιστολή του να μην θεωρούν τίποτα ως δεδομενο από πλευράς χρόνου διότι για το Θεό "χίλια έτη ως μία ημέρα και μία ημέρα ως χίλια έτη". Και πέρασαν 2000 χρόνια. Ο άνθρωπος θα δώσει λόγο για τη ζωή του μέχρι να πεθάνει. Από εκεί και πέρα, ας γίνει ό,τι θέλει :)))

Γιάννης Παππάς είπε...

suncitizen
ας γινει οτι θελει
ετσι
οτι θελει ο θεός
αγωνας χρειαζετε
πιστη
και επαγρυπνηση